Leírás

Kalandok és tapasztalatok a közösségi oldalakon. Miért szeretnek és osztanak meg napról napra?

Feedek

Szerzők

HTML

A siker titka 1. Poszt-nap

2012.10.03. 15:44 | Check | Szólj hozzá!

Ma olvastam a Facebooktippek oldal egy bejegyzésében, hogy a "Buddy Media kutatóközpont szerint csütörtökön és pénteken akár 18%-al magasabb lehet a posztok iránti érdeklődés, mint a hét más napjain". Vagyok olyan szkeptikus és agyas, hogy leellenőrizzek - már csak a saját érdekemben is - egy ilyen állítást, így összeállítottam egy statisztikát a saját oldalam adataiból.

A végeredmény: Ha a virality indexet néztem, akkor a 10% fölötti értékeknek csak 28 %-át posztoltam csütörtökön vagy pénteken. A teljes nézettségi számok közül a kimagaslóakból egyetlen egy sem esett az említett napokra. Ezután kiszámoltam, hogy mi van akkor, ha azt nézem, hogy az egyes bejegyzéseket megnézők közül hány százalékuknak  tetszett az adott bejegyzés? Itt pedig azt találtam, hogy a nagyobb értékeknek itt is csak egy harmada szólt csütörtöki, vagy pénteki bejegyzésnek...

Nem ez az első olyan tapasztalatom, ami ellentmond a marketing gyorstalpalók "aranyigazságainak". Érdekes lesz sorra venni, hogy hol tévednek az általánosító megjegyzések az én adott terepemen.

Vagyis ha a címbeli kérdésre választ akarunk adni, nem árt óvatosnak lenni, legyen bármilyen tekintélyes is a megmondó. A klippel ellentétben viszont érteni vélem, hogy miért működnek egy alapvetően kulturális profilú oldalon máshogy a dolgok, de erről majd máskor.

Címkék: Facebook Népszerűség Talány Buddy Media Megmondók

A bejegyzés trackback címe:

https://poszt-office.blog.hu/api/trackback/id/tr194814194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása