Leírás

Kalandok és tapasztalatok a közösségi oldalakon. Miért szeretnek és osztanak meg napról napra?

Feedek

Szerzők

HTML

Augusztus 20.

2012.09.28. 17:11 | Check | Szólj hozzá!

Egy mondat, egy kép egy augusztus huszadikai vízi felvonulásról. 25 like, 11 megosztás. Ezt a reggeli bejegyzést még kettő követte a nap folyamán. Mindkettő filmhíradó részlet volt, amelyen vízi parádék felvételei voltak. És bár nézettségük és kedveltségük is megfelelt, nem volt olyan kiugró, mint azé a képpé. Mindkét bejegyzés az evezős sportról szólt, volt benne Széchenyi és Béla nevű hajó, de a nő evezős sport fejlődése is. Mégsem.

Természetesen egy bejegyzés nézettségét meghatározza az, hogy mely napszakban kerül ki, ahogyan arra is nagyobb esély van, hogy egy lusta hétvégén, vagy ünnepnapon több időt töltenek az emberek a neten. Az egy kép - egy mondat talányával fogok még kísérletezni. Mert az is érdekel, hogy megváltoztatja-e az eredményeket a téma. Le lehet-e vonni azt a következtetést, hogy ezt az olvasótábort a sport nem érdekli annyira? Más lesz-e a népszerűség, ha portré kerül ki, vagy éppen a szokásos gyerek-kutya kombináció érvényes itt is?

Ez egy másik (és őszintén szólva annál a kedveltnél sokkal jobb) kép a Fortepan gyűjteményéből, 1955 tájáról.

Címkék: Facebook Fortepan Népszerűség

A bejegyzés trackback címe:

https://poszt-office.blog.hu/api/trackback/id/tr594800113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása